Asistenţă tehnică
26.08.2019
IN ATENTIA FURNIZORILOR AFLAŢI ÎN CONTRACT CU CAS IALOMIŢA
COMUNICAT
Semnalarea incidentelor apărute în PIAS
Pentru a răspunde cu celeritate la incidentele semnalate de furnizorii de servicii medicale aflați în relații contractuale cu casele de asigurări de sănătate, se înființează Centre Regionale de Asistenţă Tehnică PIAS formate din personalul de specialitate IT de la nivelul caselor județene grupate pe regiuni.
Casa de Asigurări de Sănătate Ialomița face parte din regiunea SE alături de județele Brăila, Galați, Constanța, Tulcea, Buzău, Giurgiu și Călărași.
Semnalarea incidentelor se va face la adresa de e-mail: suport.pias.se@casan.ro
Subiectul e-mailului trebuie să fie de forma CAS IL - ****** - xxxxxx, unde - "******" reprezintă numele furnizorului în contract cu casa judeţeană, care raportează incidentul, - "xxxxxx" este descrierea pe scurt a evenimentului apărut. Exemplu:
CAS IL - SC Exemplu SRL - eroare 401 la conectarea in SIUI
Conţinutul e-mailului trebuie să cuprindă informaţii de identificare, cum ar fi:
1. Categorie furnizor (Medicina de Familie, Farmacie, Clinic, Spital, Paraclinic, ....)
2. CUI
3. Descrierea detaliată a evenimentului
4. Printscreen eroare, (print screen-ul se realizează apăsând tasta Prt SCR, PrtSC, Print Scrn sau Pr SCR, după care se face "Paste" într-un document Word sau în Paint. La calculatoarele portabile (laptop), în marea majoritate a cazurilor, apăsarea tastei respective trebuie realizată simultan cu acţionarea tastei "Fn")
5. Alte informaţii pe care le consideraţi esenţiale în rezolvarea disfunctionalităţii apărute.
ATENŢIE!!! Mesajele sosite fără date de identificare vor fi ignorate sau retrimise expeditorului, în funcţie de conţinut
Pentru serviciul HELPDESK CEAS : incidentele se transmit pe adresa suport.ceas@casan.ro
Biroul de presă
C.A.S. Ialomița
|