PRIMA PAGINA
    Ultima stire
    Linkuri importante
    Declaratie
    CONTRACTARE
DESPRE C.A.S. IL
    Prezentare
    Sediu
    Structura organizatorica
    Rapoarte de activitate
    Declaratii de avere
    Contact
    Buget venituri si cheltuieli
INFORMATII UTILE
    Program de audiente
    Program de lucru
    Telefoane utile
    Pentru asigurati
    Pentru angajatori
    Comunicate de presa
    Programe pentru raportare
    Posturi la concurs
    Achizitii publice
    Despre cardul european
    Servicii medicale
    Medicamente
    Formulare
    Protectia datelor personale
    Executari silite
    Strategia naţională anticorupţie
FURNIZORI
    Comisii mixte
    Furnizori C.A.S.IL
    Protocoale terapeutice
    Valori definitive de punct
    Asistenţă tehnică
LEGISLATIE
    Asigurare accidente
    Normative de personal
    Asigurari sociale de sanatate
    Concedii si indemnizatii (CM)
    Noutati legislative
    Informaţii de interes public
FORMULARE E***
RETETA ELECTRONICA
DOSAR ELECTRONIC SANATATE
CARD SANATATE

Asistenţă tehnică


26.08.2019

IN ATENTIA FURNIZORILOR AFLAŢI ÎN CONTRACT CU CAS IALOMIŢA




COMUNICAT

Semnalarea incidentelor apărute în PIAS

Pentru a răspunde cu celeritate la incidentele semnalate de furnizorii de servicii medicale aflați în relații contractuale cu casele de asigurări de sănătate, se înființează Centre Regionale de Asistenţă Tehnică PIAS formate din personalul de specialitate IT de la nivelul caselor județene grupate pe regiuni.
Casa de Asigurări de Sănătate Ialomița face parte din regiunea SE alături de județele Brăila, Galați, Constanța, Tulcea, Buzău, Giurgiu și Călărași.

Semnalarea incidentelor se va face la adresa de e-mail: suport.pias.se@casan.ro

Subiectul e-mailului trebuie să fie de forma CAS IL - ****** - xxxxxx, unde
- "******" reprezintă numele furnizorului în contract cu casa judeţeană, care raportează incidentul,
- "xxxxxx" este descrierea pe scurt a evenimentului apărut.
Exemplu: CAS IL - SC Exemplu SRL - eroare 401 la conectarea in SIUI

Conţinutul e-mailului trebuie să cuprindă informaţii de identificare, cum ar fi:
1. Categorie furnizor (Medicina de Familie, Farmacie, Clinic, Spital, Paraclinic, ....)
2. CUI
3. Descrierea detaliată a evenimentului
4. Printscreen eroare, (print screen-ul se realizează apăsând tasta Prt SCR, PrtSC, Print Scrn sau Pr SCR, după care se face "Paste" într-un document Word sau în Paint. La calculatoarele portabile (laptop), în marea majoritate a cazurilor, apăsarea tastei respective trebuie realizată simultan cu acţionarea tastei "Fn")
5. Alte informaţii pe care le consideraţi esenţiale în rezolvarea disfunctionalităţii apărute.

ATENŢIE!!! Mesajele sosite fără date de identificare vor fi ignorate sau retrimise expeditorului, în funcţie de conţinut

Pentru serviciul HELPDESK CEAS : incidentele se transmit pe adresa suport.ceas@casan.ro

Biroul de presă
C.A.S. Ialomița